سیفی:

مدال جام جهانی را برای قدردانی از زحمات مسئولان ووشو می خواهم

قهرمان ووشو سه دوره جهان گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلای جام جهانی به کار گرفته ام، تا بتوانم زحمات مسئولان فدراسيون ووشو را جبران کنم.

محسن محمد سیفی سانداکار طلایی سه دوره جهان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در آخرین مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه سال گذشته در اندونزی برگزار شد، توانستم با کسب نشان طلا سهمیه حضور در جام جهانی ساندا را به دست آورم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همیشه علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو از من و سایر ووشوکاران حمایت کرده،تنها راه قدردانی از زحمات او و سایر مسئولان کسب مدال های خوشرنگ و عناوین قهرمانی است،به همین دلیل مدتی است که روزی دو وعده تمرینم را برای حضور در جام جهانی ساندا آغاز کرده ام تا بتوانم بهترین نتیجه را بدست بیاورم.

دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی در مورد شرایط جدید مسابقات جام جهانی گفت: این رقابت ها همیشه یک سال پس از مسابقات قهرمانی جهان با حضور نفرات برتر هر وزن برگزار می‌شود، اما آنچه باعث تفاوت رویداد امسال با سال های گذشته می شود،  برگزاری مبارزات برای نخستین بار به صورت حرفه ای است.
به این ترتیب که بدون کلاه و محافظ برگزار می‌شود که علاوه بر این که به زیبایی و جذابیت این رقابت ها می افزاید، سانداکاران نیز انگیزه بیشتری برای درخشش در این رویداد دارند.

سیفی در مورد حضور در لیگ برتر ووشو در سال جاری اظهار کرد:  طبق تماسی که دو هفته اخیر حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندا و سرمربی ساندا تیم پارس جنوبی و ایوب چراغی سرپرست تیم ووشوی این باشگاه با من تماس گرفتند، به توافق رسیدیم تا امسال نیز با این تیم در لیگ برتر شرکت کنم.
وی تاکید کرد: البته هنوز قراردادم را امضاء نکردم چون درگیر برگزاری مراسم عروسی ام هستم،و به زودی برای عقد قرارداد به تهران می آیم.

وی در مورد تصمیم خداحافظی اش از دنیای ورزش حرفه ای که پیش از این در مصاحبه ای به آن اشاره کرده بود، گفت: در حال حاضر و تا پایان امسال خیال خداحافظی ندارم، برای سال آینده هم هیچ تصمیمی نگرفته ام و فقط برای حضوری موفق در جام جهانی ساندا و لیگ برتر سخت تمرین می کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار