همدان؛

مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدها متان» در همدان

مدیر دبیرخانه کانون های مساجد استان از رقابت ۱۷۰ نفر در یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدها متان در همدان خبر داد.

مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدها متان» در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا فیض منش اظهار داشت: با توجه به تهاجم خون فرهنگی دشمنان در جامعه  اسلامی باید به قرآن کریم پناه برد و به این ریسمان محکم الهی چنگ زد.

 وی افزود: حاملین و مفسرین قرآن در راهی قدم گذاشته‌اند که قدم بسیار بزرگ و باعظمت از دیدگاه همه مسلمانان است، با این وجود، عده‌ای باید در جامعه حضور داشته باشند که قرآن کریم را عملی کنند.

 مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان اظهار داشت: یکی از تفاوت های جشنواره امسال قرآنی مدها متان، ثبت نام اینترنتی فعالان قرآنی با سایر جشنواره های سال های اخیر است.

فیض منش عنوان کرد: در این دوره از جشنواره قرآنی ١٧٠ نفر خواهر و برادر رنج سنی بالای ١٦ سال در رشته های حفظ کل، حفظ ٢٠ جزء، قرائت، ترتیل، تصحیح قرائت نماز و اذان با هم رقابت کردند.

 وی تاکید کرد: همچنین ٥٥ نفر از شرکت کنندگان در بخش تصحیح قرائت نماز در رده سنی زیر ١٦ سال شهرستان رزن شرکت کردند که از این تعداد ٢٦ نفر خانم و ٢٩ نفر آقا بودند.

 مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان اظهار داشت: همه کسانی که در این دوره از جشنواره حضور دارند نفرات برتر و منتخب قرآنی هستند اما با توجه به شرایط محیطی که وجود دارد سطح بندی های قرآنی انجام می شود و نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری استان قم در آذرماه سال جاری راه می یابند.

 فیض منش بیان داشت: تمامی برنامه های یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدها متان با همکاری اعضای کانون های مساجد به ویژه کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) انجام شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.