بیرجند؛

تولید پویا نمایی بهداشتی توسط دامپزشکی خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیرت و منابع دامپزشکی استان از تولید پویا نمایی بهداشتی خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛معاون توسعه مدیرت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت :این پویانمایی به مدت ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه با موضوع کد رهگیری فرآورده های خام دامی تهیه و تولید شده است.

مهدی معراجی با بیان اینکه در مباحث آموزشی به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت باید برای کودکان و خردسالان بیشتر سرمایه گذاری شود،افزود: سال گذشته نیز پویا نمایی با موضوع تب مالت تهیه و در سطوح مختلف توزیع شد.

وی گفت: اداره کل دامپزشکی استان طی دو سال گذشته توجه ویژه ای به موضوعات آموزشی برای دانش آموزان، دامداران، تولیدکنندگان ، بهره برداران داشته و همواره با برگزاری دوره های آموزشی در مدارس، جلسات، روستاها و غیره مسائل بهداشتی و مخاطرات بیماری ها را به مخاطبان انتقال داده است.

معاون توسعه مدیرت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی افزود: پویا نمایی یاد شده با همکاری کارشناسان ادارات مختلف ستادی دامپزشکی طی مدت حدود ۴ ماه کار فشرده در نوشتن فیلمنامه، طراحی شخصیت ها، موضوع و سایر مباحث مرتبط تهیه و تدوین شد.

مهدی معراجی اظهار کرد: به زودی این پویا نمایی بر روی پورتال اداره کل دامپزشکی استان بارگذاری می شود و در سطح دستگاههای اجرایی استان ،شهرستانها و ادارات کل دامپزشکی کشور توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار