بیرجند؛

سیاست دولت،حمایت از صنایع کوچک و متوسط

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت :سیاست دولت، حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛صبح امروز معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت وارد خراسان جنوبی شد و از چند واحد صنعتی بازدید کرد.سیاست دولت،حمایت از  صنایع کوچک و متوسط

مهندس یزدانی با بیان اینکه 95 درصد صنایع کشور،صنایع کوچک و متوسط است،گفت: سیاست دولت حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

وی با بیان اینکه بیش از 88 هزار واحد صنعتی در سطح کشور وجود دارد که 80 هزار واحد آن واحد های صنعتی کوچک و متوسط هستند،افزود:طرح رونق برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط در حال اجرا است و تسهیلات آن به صورت یک میلیارد تومان برای هر واحد صنعتی کوچک پیش بینی شده است.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: در طرح رونق، 2 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های بالای 60 درصد و 3 میلیارد تومان برای بنگاه های صنعتی در نظر گرفته شده است که در مجموع 160 هزار میلیارد تومان برای واحد های صنعتی کل کشور اختصاص یافته است.

مهندس یزدانی با بیان اینکه تا پایان امسال برنامه اقتصاد مقاومتی به طور کامل تحقق می یابد،افزود:حمایت از صنایع کوچک و متوسط به صورت حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی،صدور ضمانت نامه ها،تخفیف و تقسیط در اراضی واگذاری در شهرک ها و حداقل زمان صدور جواز تأسیس خواهد بود.

وی با بیان اینکه 570 واحد صنعتی در خراسان جنوبی وجود دارد،گفت: 96 درصد واحد های صنعتی،کوچک و متوسط بوده است و در حال حاضر 30 واحد صنعتی در استان راکد هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.