زدا در اختتامیه جشنواره سازمان تامین اجتماعی و رسانه مطرح کرد

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت ارشاد

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: در مکانیزم های اجرایی تفاهم نامه میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت ارشاد، دبیرخانه مشترک به مدت یکسال تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در مراسم اختتامیه جشنواره سازمان تامین اجتماعی و رسانه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در مکانیزم های اجرایی تفاهم نامه میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت ارشاد، دبیرخانه مشترک برای یکسال به عنوان پایلوت تشکیل می شود تا در این فضا بتوانیم باب گفتگو را در زمینه های مورد نیاز این برنامه، باز کنیم.

وی تصریح کرد:  مسائل بیمه ای را فقط در 2 شعبه متمرکز خواهیم کرد و در همین راستا پرسنل ها آموزش لازم را می بینند.

زدا ادامه داد: هدف از آموزش پرسنل ها ایجاد رضایت بیمه شدگان از ارائه خدمات است و تمامی بازپرسی ها نیز به طور مشترک انجام خواهد شد.

معاون فنی و درآمد با بیان اینکه مدت قراردادهای پیمانکاری منعقد شده یکسال است، افزود: امیدواریم پس از گذشت یکسال با فعالیت و همکاری تاثیرگذار، دبیرخانه دائمی شکل بگیرد.

زدا تاکید کرد: فرهنگ بیمه و تامین اجتماعی در ایران مقفول مانده است حتی در بالاترین سطوح تصمیم گیری و اجرایی، شناخت کافی نسبت به مسائل بیمه ای و بیمه گری وجود ندارد.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: از رسانه ها و خبرنگاران تقاضا داریم تا در راستای شناخت مسائل بیمه ای و اطلاع رسانی امور مربوطه اهتمال لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار