مشهد؛

دولت در انتخاب فرمانداران مستقل عمل می‌کند و زیر بار فشار نخواهیم رفت

استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداری نیشابور سرپرست دارد و کارهای آن معطل نیست و مردم هم به خاطر معرفی نشدن فرماندار ناامید نخواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا رشیدیان در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه با اشاره به دلایل عدم معرفی فرماندار نیشابور و مطرح‌شدن گزینه‌های رادیکال برای این پست،تصریح کرد : دولت، دولت اعتدال است و به دنبال افراد رادیکال چه چپ و چه راست نخواهد بود و تمام کسانی که اعتدال را رعایت کنند گزینه‌های ممکن برای این پست اند.
او در ادامه اظهار داشت : تا جایی که من مطلع هستم بیش از پنج گزینه برای فرمانداری نیشابور مطرح است، شما هم انتظار نداشته باشید با معرفی فرماندار در کائنات تغییر و تحول شگرفی روی دهد.
استاندار خراسان رضوی گفت: با اشاره به صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر دخالت شخصیت‌های سیاسی شهرستان در روند انتخاب فرماندار تأکید کرد: دولت در انتخاب فرمانداران مستقل عمل می‌کند و زیر بار فشار نخواهیم رفت
او افزود : تلاش‌های بسیار خوبی توسط مردم، بخش خصوصی و دولت در نیشابور انجام‌ شده و طرح‌های مختلفی اجرا و به پایان رسیده است.
او همچنین خاطرنشان کرد: آینده شهرستان فیروزه با توجه روند توسعه‌ای و بهبود وضعیت کشور و افزایش صادرات روشن و امیدوارکننده است.
استاندار خراسان رضوی بیان داشت: سنگ فیروزه در این شهرستان به‌خوبی می‌تواند تأثیرگذار باشد و جوانان این شهر می‌توانند با طراحی و اجرای طرح‌های جدید روند صادرات این محصول را افزایش دهند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تخصیص نیافتن مالیات و عوارض فولاد خراسان به شهرستان فیروزه گفت: کمیسیونی در استانداری تشکیل‌ شده است تا این موضوع را بررسی و درصد شهرستان فیروزه را مشخص کند.
رشیدیان با اشاره به چهار روستای جداشده از شهرستان فیروزه و الحاق آن به شهرستان سبزوار در سال 91 تأکید کرد: طرح ارتقا، انتزاع و الحاق شهرستان‌های استان خراسان رضوی به‌صورت کارشناسانه در استانداری بررسی شد و به وزارت کشور جهت مطرح‌ شدن در هیئت دولت ارسال‌ شده است و امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.
او تصریح کرد: جزئیات پس از تصویب اعلام خواهد شد ولی قطعاً نظر ما با روند فعلی تفاوت دارد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تکمیل نشدن راه شهرستان نیشابور و فیروزه گفت: اگر مشارکت فولاد خراسان انجام شود طرح به‌صورت تقاطع اجرا و تکمیل خواهد شد وگرنه به‌صورت دوربرگردان طرح را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.