مشهد؛

فیروزه، از شهرستان‌های کم برخوردار کشور است

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: فیروزه از شهرستان‌های کم برخوردار کشور است و انتظار می‌رود به آن توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمید گرمابی در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه اظهار داشت: بودجه ها باید بر اساس تعداد جمعیت تقسیم شود، شهرستان‌های کم‌جمعیت دچار مشکل شدید هستند.

وی با انتقاد از روند تخصیص بودجه‌های کشور بر اساس جمعیت تأکید کرد: چون بودجه‌ها بر اساس میزان جمعیت تقسیم می‌شود، شهرستان‌های کم‌جمعیت دچار مشکل شدید هستند و باید با حرکت به سمت عدالت، امکانات این‌گونه شهرستان‌ها را به سمت شهرهای اطراف پیش برد.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عدم وجود کنارگذر در این شهرستان باعث تخریب آسفالت و دوام کم آن شده است، در کنار آن سه روستای بالای 50 خانوار بدون آسفالت وجود دارد که باید موردتوجه قرار گیرد.
گرمابی گفت: آب سد بار می‌تواند مشکل آب شرب شهرستان‌های فیروزه و نیشابور را رفع کند.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت‌های شهرک کمال‌الملک فیروزه تأکید کرد: نبود زیرساخت‌های لازم برای این شهرک صنعتی باعث عدم پیشرفت شده است و برای کاهش بیکاری باید موانع رفع و شهرک‌های صنعتی جدید ایجاد شود.

انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.