کرمانشاه؛

نظارت بیشترفدراسیون فوتبال بر قوانین سازمان لیگ

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری بر قوانین سازمان لیگ داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهرام مهرپیما اظهارکرد: قوانین فوتبال و سازمان لیگ در کشور باید براساس خردجمعی و با حضور تمامی باشگاه ها نوشته شود، نه اینکه قانون یک سویه نگاشته شود و به صورت تحمیلی به باشگاه‌ها دیکته شود.


وی ادامه داد: سال گذشته تعداد تیم های لیگ دسته دو در هر گروه 10 تیم بود که امسال به یکباره تبدیل به 12 تیم شد و حتی در آخرین لحظه تیم جدید دیگری به یکی از گروه‌ها اضافه شد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: در حال حاضر گروه تیم بعثت در لیگ دسته دو فوتبال کشور 13 تیمی است، یعنی یک تیم بیشتر از گروه های دیگر و این به معنای آن است که تیم ما باید حداقل دو بازی بیشتر از دیگر گروه ها انجام دهد.

مهرپیما تصریح کرد: انجام هر بازی برای تیمی همچون بعثت که کاملا خصوصی است و از هیچ کجا حمایت نمی شود، حدود 10 میلیون تومان هزینه در بر دارد و لذا تحمیل دو بازی اضافه به این گروه یعنی هم از لحاظ مالی به ضرر تیم است و هم از لحاظ جسمی به بازیکنان فشار می آید.

وی خاطرنشان کرد: از آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کشور انتظار داریم که نظارت بیشتری بر قوانین سازمان لیگ داشته باشد.

سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین از مسئولین استان کرمانشاه به ویژه مسئولین شرکت نفت خواست که تیم بعثت را بیشتر مورد حمایت قرار دهند.

سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: مگر جوانان کرمانشاهی نیازمند ورزش نیستند و یا اینکه استعداد ندارند. از وزیر نفت که خود یک کرمانشاهی است انتظار داریم این تبعیض را برداشته و نگاه ویژه تری به کرمانشاه داشته باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار