کرمانشاه ؛

ترویج فرهنگ رفتاری با تجلیل از ورزشکاران و نخبگان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: باید از ورزشکارانی که در میادین بین المللی باعث سربلندی مملکتمان شده اند تجلیل شود و وظیفه این است به هر طریق این اقدام صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یوسف شاه حسینی  گفت: در حوزه ورزش در سال گذشته افتخارات خوبی نصیب کشور و استان شد که نیاز به توجه و تجلیل از نقش آفرینان در این موفقیت دارد.

وی با اشاره به تاکید مدیرت ارشد استان کرمانشاه بر تجلیل و قدردانی از قهرمانان المپیک و پاراالمپیک افزود: از همان ابتدا این موضوع مورد توجه استاندار و مدیریت استان بود که به نحو شایسته ای از قهرمانان کرمانشاهی تجلیل به عمل آید.

وی با تاکید بر لزوم تجلیل از نخبگان و ورزشکاران افزود: خیلی کج سلیقه ای است اگر از این فرصت ها برای تجلیل و قدردانی از نخبگان استفاده نشود؛ ما باید قدرشناس بوده و مروج یک نوع فرهنگ رفتاری باشیم.

شاه حسینی وجود یک نظام نامه تجلیل از نخبگان و ورزشکاران را ضروری دانست و گفت: باید برنامه ای برای ساماندهی و برنامه ریزی به موقع و دقیق برای آیین های تجلیل از نخبگان همه عرصه ها داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که در اولین جلسه شورای اداری استان مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات المپیک و پارا المپیک ریو انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.