کرمانشاه ؛

بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه های ورزشی

استاندار کرمانشاه در بازدید از دهکده المپیک، بر لزوم سرعت گرفتن پروژه‌های ورزشی در حال احداث در این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی،به همراه جمعی از مسئولین استان از دهکده المپیک کرمانشاه بازدید و در جریان روند اجرای پروژه‌های ورزشی در این دهکده قرار گرفت.

 وی گفت: باید کمیته‌ای راهبردی برای پیش بردن پروژه‌های دهکده المپیک تشکیل شود و هر دو ماه یکبار با تشکیل جلسه آخرین وضعیت این پروژه‌ها بررسی شود تا به اهداف ترسیم شده برای احداث این دهکده برسیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه بازدید کرد.

شورش زارعی مشاور این پروژه در خصوص آخرین وضعیت آن گفت: ساخت استخر قهرمانی از سال 1386 شروع شده و هم اکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: بزرگترین مشکل این پروژه عدم تخصیص اعتبار است که اگر به موقع تخصیص داده شود، این پروژه ظرف یک سال و نیم آینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

زارعی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل استخر قهرمانی را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه بر اساس آخرین استانداردهای مد نظر فدراسیون شنا ساخته شده است.

مجتبی نیک کردار معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: امسال شش میلیارد تومان از محل ماده 180 برای این پروژه گذاشته‌ایم و وزارت ورزش و جوانان هم قول داده معادل همین مبلغ را برای این پروژه بدهند که در صورت تخصیص بخش زیادی از مشکل مالی این پروژه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.