یاسوج؛

قضاوت داوران نفت و گاز گچساران در لیگ برتر والیبال کشور

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از قضاوت داوران نفت و گاز گچساران در لیگ برتر والیبال کشور خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد حبیبی گفت‌: داوران والیبال نفت و گاز گچساران در کلینیک توجیهی لیگ برتر والیبال کشور شرکت کردند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: امید فولادی‌وندا و محمد شیخ‌ممو از داوران والیبال شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور در دوره توجیهی لیگ برتر والیبال نشسته خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آماده کردند.

حبیبی گفت: همچنین امید فولادی‌وندا داور بین‌المللی والیبال کشور علاوه بر شرکت در دوره توجهی داوران والیبال نشسته در کلینیک داوری لیگ برتر والیبال نیز حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از 28 مهر با حضور 12 تیم در سراسر کشور آغاز می‌شود که داوران منتخب نفت و گاز گچساران نیز در لیگ برتر والیبال و والیبال نشسته قضاوت خواهند داشت.

حبیبی خاطرنشان کرد: حضور داوران نفت و گاز گچساران در این رقابت‌ها به عنوان تنها نمایندگان داوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی اذعان کرد: همچنین امید فولادی‌وندا داور بین‌المللی والیبال نفت و گاز گچساران به تازگی از سوی رئیس هیأت والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان رئیس کمیته داوران هیأت والیبال مناطق نفتخیز جنوب منصوب شده است.

حبیبی بیان کرد: فولادی‌وندا پیش از این نیز چندین دوره آموزشی داوری در استان فارس، بوشهر و خوزستان به عنوان مدرس برگزار کرده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار