یاسوج؛

درخشش دختران ورزشکار نفت و گاز گچساران در المپیاد مناطق نفت خیز جنوب

مسئول امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: دختران ورزشکار این شهرستان در المپیاد ورزشی مناطق نفت خیز جنوب کشور در هفت رشته مقام های برتر را کسب کردند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اعظم صمیمی گفت: در این دوره از رقابت ها دختران نفت و گاز گچساران در رشته بسکتبال مقام اول، در رشته های تکواندو، شنا، ژیمناستیک و اسکیت مقام دوم و در رشته های والیبال و بدمینتون مقام سوم را از آن خود کردند.

وی ابراز کرد: در رقابت های قهرمانی دختران زیر 15 سال مناطق نفت خیز جنوب کشور، 99 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند.

صمیمی با بیان اینکه کسب این موفقیت ها در شرایطی که همه تیم ها در شرایط آمادگی مطلوب بودند، کار آسانی نبود افزود: تمرین های مداوم و وجود استعدادهای خوب در میان تیم های نفت و گاز گچساران شرایط را برای این درخشش فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد با حفظ این استعدادها و پرورش آنها شرایط را برای درخشش ورزشکاران در تیم های ملی فراهم کنیم.

مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران در پایان از تلاش های همه مسئولان و مربیان امور ورزش در حمایت و پرورش این استعدادها قدردانی کرد.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار ورزشکار زن فعال در زمینه های ورزش های قهرمانی و همگانی دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.