یاسوج؛

ساخت 50 کلاس درس در استان با مشارکت موسسه بنیاد برکت

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت موسسه بنیاد برکت 50 کلاس درس در استان ساخته می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: موسسه بنیاد برکت ساخت 50 کلاس را تقبل کرده که مناقصه این کلاسها از هفته آینده برگزار و با مشخص شدن پیمانکاران کار ساخت این فضاهای آموزشی در روستاهای محروم بزودی شروع می شود.

محرابی با بیان اینکه هم اکنون 6 فضای آموزشی با مشارکت موسسه بنیاد برکت در روستاهای استان در دست ساخت است افزود: این موسسه تا کنون 30 کلاس درس در استان ساخته و تحویل آموزش وپورش داده است.

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان اعتبار هزینه شده برای مدارس سه کلاسه را 560 میلیون تومان و 6 کلاسه را 700 میلیون تومان ذکر کرد و گفت:بیش از 2 هزار 880 فضای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 20 درصد از این فضاها نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند.

آقای محرابی با بیان اینکه هم اکنون 55 فضای آموزشی، 26 فضای ورزشی و 20 مسجد با 500 میلیارد ریال در استان ساخته و یا در دست ساخت است افزود: از سال گذشته تاکنون از مساجد در دست اجرا 15 باب تکمیل و به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.