یاسوج؛

هزینه 160میلیارد ریالی بنیاد برکت دربخش چاروسا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 160 میلیارد ریال طرح عمرانی با همکاری بنیاد برکت در بخش محروم چاروسا کهگیلویه هزینه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در دومین سفر کاروان تدبیر و امید به بخش چاروسا در جمع مردم شهر قلعه رئیسی اظهار داشت: این طرح ها با همکاری بنیاد برکت در زمینه راه، مدرسه، مسجد، آب، کشاورزی و دیگر حوزه ها اجرا می شوند.

وی با اشاره به محرومیت بخش های قلعه رئیسی و دیشموک گفت: بخشی از این محرومیت ها ناشی از پراکندگی و کوهستانی بودن منطقه و بخش دیگر نیز ناشی از کم کاری مسئولان است.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید را محرومیت زدایی از بخش های محروم دانست و بیان کرد: خدمات خوبی طی سه سال دولت یازدهم در بخش قلعه رئیسی انجام شد.

خادمی بهسازی و تعریض جاه دهدشت - قلعه رئیسی به دیشموک را یکی از طرح های مهم استانی دانست و گفت: پیشنهاد ملی شدن این طرح برای تسریع در روند اجرایی به وزارت خانه مربوطه ارسال شده است.

وی تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی، بهره برداری از جاده برفکون و تامین آب باغات روستاهای الگن و المور را از دیگر اولویت های استانداری در بخش چاروسا ذکر کرد.

همراه استاندار جمعی از مدیران کل در دومین سفر کاروان تدبیر و امید به بخش چاروسا حضور داشتند.

بخش چاروسا با بیش از 23 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار