بیرجند؛

امانتداری،روح کار پست

امانتداری،روح کار پست است و کارکنانی که امانت های مردم را جابه جا می کنند باید حفظ امانت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با کارکنان اداره پست این استان با اینکه جهان تبدیل به دهکده ای شده است که ارتباطات صوتی و تصویری،نقش نامه و نامه رسانی را کمرنگ کرده گفت:این موضوع موجب از بین رفتن اهمیت پست نشده است.امانتداری،روح کار پست

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه امروز اهمیت پست چند برابر شده است، افزود:بهترین زمینه ی فعالیت پست تجارت الکترونیکی است که اگر غفلت کند از قافله عقب می ماند.

مدیر کل اداره پست خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران از قدیمی ترین کشورهای جامعه ی پستی است،گفت: اعتماد مردم نسبت به پست مهم ترین ویژگی است که این اداره به آن افتخار می کند.

صابریان با بیان اینکه پست توسعه یافته تر باعث توسعه و پیشرفت کشور است،افزود:در خراسان جنوبی 127 نفر در بخش دولتی و نزدیک 400 نفر در بخش خصوصی در اداره پست فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 20 دستگاه اجرایی خدمات خود را از طریق پست ارائه می دهند،گفت: هدف از این کار کاهش ارتباط مستقیم مردم با کارکنان دولت است تا فساد اداری نیز کم شود.

مدیر کل اداره پست خراسان جنوبی با بیان اینکه از اوایل سال جاری مرسوله های اینترنتی از بیرون استان 42 هزار بوده است،افزود: نزدیک 3 هزار و 800 مرسوله از داخل استان پست شده است.

صابریان اظهار کرد: آمار مرسوله های اینترنتی از داخل استان بسیار کم است و کسبه ی استان باید علاوه بر فروشگاه فیزیکی ،فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشند تا از تجارت جهانی عقب نمانند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.