آبادان؛

هدایت بشربه سوی کمالات توسط مجالس محرم وصفر

مجالس محرم و صفر ظرفیت بزرگی برای هدایت بشر به سوی کمالات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛هاشمی امام جمعه شهر چمران گفت: مجالس محرم و صفر ظرفیت بزرگی برای هدایت بشر به سوی کمالات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران پس از تسلیت شهادت سید الشهدا و یاران ایشان افزود: مجالس محرم و صفر ظرفیت بزرگی برای هدایت بشر به سوی کمالات است.

وی گفت: حضور حماسی و پرشور جوانان و نوجوانان عاشورایی در مجلس عزاداری نعمت بزرگی است.هاشمی با تاًکید بر انقلابی بودن سیدالشهدا و قیام ایشان افزود: هیچ‌گاه نباید فراموش کرد که ذات منبر ابا‌عبدالله حسین(ع) انقلابی و استکبار ستیزی است.

خطیب جمعه شهر چمران گفت: مشارکت جوانان و نوجوانان با روحیه شهادت‌طلبی در مجالس عزاداری سیدالشهدا در واقع زمینه پرورش آنها را برای دفاع از دین فراهم می‌کند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها پس از گرامی‌داشت 16 مهر روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای جهانیان به اثبات رسیده است.

امام جمعه شهر چمران در ادامه بازداشت نیروی متجاوز آمریکایی را یکی از فتوحات بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت:  اخیرا شایعات آمریکایی مبنی بر نزدیک شدن شناورهای دریایی سپاه پاسداران به شناور آمریکایی به قصد ارتباط با آنان وجود دارد، ولی لازم است بدانند ما هیچ‌گاه دست خود را به دست آنان نخواهیم داد.

هاشمی افزود: با توجه به اقتدار ثابت شده نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی ایران، آمریکایی‌ها باید هر چه سریع‌تر خلیج فارس را ترک کرده و به خلیج خوک‌ها برگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.