آبادان؛

پیگیری خواسته های مردم شادگان توسط دستگاه های اجرایی

خواسته های مردم شادگان توسط دستگاه های اجرایی پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پیگیری خواسته های مردم شادگان از سوی دستگاه های اجرایی این شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان ، بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به رفع مشکل بیکاری در بین جوانان در این شهرستان تاکید کرد و گفت: سن ازدواج به دلیل نداشتن مسکن و شغل مناسب در بین جوانان افزایش یافته است.

وی افزود: بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج، نبود شغل مناسب برای افراد تحصیلکرده و مسکن از جمله مشکلاتی است که جامعه ما به ویژه جوانان شهرستان شادگان را درگیر خود کرده است.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور، اجرای سرشماری نفوس و مسکن را بزرگترین فرصت برای پیشرفت همه جانبه شهرستان دانست و مردم را به اهمیت دادن به این موضوع مهم و همکاری با ماموران سرشماری فرا خواند.

وی افزود: مشارکت مردم در این طرح و جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق، کمک می کند تا مسئولان در برنامه ریزی های آینده توجه بیشتری به این منطقه محروم داشته باشند.

حجت الاسلام شرفی ، به شهادت امام زین العابدین (ع) اشاره  کردو گفت: امام زین العابدین (ع) در صحیفه سجادیه بر اطاعت از خداوند و اطاعت از پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) تاکید فراوانی داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.