همدان؛

اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» در همدان

اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» امروز در همدان برگزار می‌شود.

اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول دبیرخانه یادواره سراسری شعر حبیب حرم از برگزاری مراسم اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» خبر داد و گفت: این برنامه ۱۲ مهرماه برگزار می شود محمد صارمی‌شهاب اظهار کرد: اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» روز دوشنبه ۱۲ مهر ماه برگزار می‌شود.

صارمی‌شهاب افزود: این مراسم با حضور مسٔولان کشوری و استانی، برگزیدگان یادواره سراسری شعر از سراسر کشور و هنرمندان در مجتمع فرهنگی بوعلی سینا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ اثر به دبیرخانه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» ارسال شده است، عنوان کرد: محورهای فراخوان شامل شهدای مدافع حرم، خانواده، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم، شهدای لشگر فاطمیون، سرداران و فرماندهان مدافع حرم و مبارزه با گروه‌های تکفیری بوده است.

صارمی عنوان کرد: بخش ویژه فراخوان نیز مربوط به قافله‌سالار شهدای مدافع حرم سرلشگر پاسدار شهید «حاج حسین همدانی» است.

وی با بیان اینکه بیشتر آثار ارسالی در قالب شعر کلاسیک، سپید و سرود بوده است، گفت: اثرهایی نیز از کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق به دبیرخانه رسیده است.

مسئول دبیرخانه یادواره سراسری شعر حبیب حرم یادآور شد: حدود ۱۰۰ اثر به مرحله نهایی رسیده و داوری نیز انجام شده و مراسم اختتامیه با تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» از کتاب شعر و عکس مدافعان حرم نیز با حضور مسئولان رونمایی می شود.

انتهای حرم/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار