زنجان؛

پليس در تامين امنيت از هيچ تلاش و کوششی فروگذار نيست

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پليس در تامين، برقراری و حفظ نظم و امنيت در جامعه و ايجاد آرامش در ميان مردم از هيچ تلاش و کوششی فروگذار نيست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت گراميداشت هفته نيروی انتظامي و با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار، تني چند از خانواده های شهدا، پيشکسوتان و بازنشستگان پليس، در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، افزود: امنيت تقدس آفرين است و در سايه همکاری و تعامل مردم و تلاش شبانه روزی پليس و ديگر دست اندرکاران امر، شاهد نظم و امنيت در اين استان هستيم.
وی  افزود: امروز سربازان ولايت در کسوت پليس در نوک پيکان برقراري و حفظ امنيت و آرامش و آسايش مردم و جامعه هستند و در کنار اين در حوزه های مختلف نيز به مردم خدمات رسانی می کنند و اين بر کسی پوشيده نيست.
سردار صالحی، اعتماد عمومی مردم را مهم ترين پشتوانه و سرمايه براي پليس ذکر کرد و افزود: تماس مردم با سامانه های پليس، نشان از اعتماد بالای مردم به پليس است و در اين راستا نيز پليس خدمات سريع و به موقعي را به آنان ارائه می دهد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پليس در راستای انجام وظايف ذاتی خود، دارای 9 محور اصلي و 2 هزار ماموريت زيرشاخه ای است که رسيدن به اين اهداف با روحيه جهادی محقق مي شود.
سردار صالحی افزود: پليس تلاش وافر دارد تا مردم با دريافت خدمات سريع تر و مطلوب تر، شيريني و حلاوت امنيت و آرامش را به خوبی احساس کنند.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهدا، تصريح کرد: شهدا در راه تامين امنيت و دفاع از مرزها چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ تحميلي، از جان و خون پاک خود گذشتند که ايثار، از خودگذشتگي و جانفشانی های آنان هرگز فراموش نخواهد شد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.