زنجان؛

امحای كالای قاچاق به ارزش 38 ميليارد در خدابنده

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده از امحای كالای قاچاق 38 ميلياردی در اجرای فرامين مقام معظم رهبری در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حسين مصطفائی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده با بيان اينكه شهرستان خدابنده با بالای 5 هزار كيلو متر مربع مساحت بزرگترين شهرستان شمال غرب كشور بوده و دارای 365 روستا و آبادی است گفت : امنيت حال حاضر شهرستان با توجه وسعت بسيار زياد و تعداد روستا ها و شهر های تابعه شهرستان غير قابل باور بوده كه اين را مديون مردم مومن و انقلابي و عنايت حضرت قيدار نبی ع هستيم .
وی با اشاره به منويات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق  افزود: شهرستان خدابنده به عنوان مسير ترانزيت قاچاق از سمت استان های آذربايجان غربي و كردستان است كه در اين راستا پليس خدابنده موفق به كشف كالای قاچاق به ارزش 38 ميليارد ريال و معدوم سازی آن در تبعيت مقام معظم رهبری شده است.
رئيس پليس خدابنده با اشاره به اهميت همراهي و همكاري مردم با پليس در برقراري امنيت تصريح كرد: مردم با رعايت نكات و هشدار های پليسي و عدم سهل انگاری در نگهداری از اموال و دارای هايشان مي توانند ما را در اين مسير سخت برقراری نظم و امنيت ياری كنند كه در اين راستا پليس های افتخاری به عنوان نماد نظم و انضباط اجتماعی در جامعه هستند.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: امحاء ، قاچاق ، خدابنده ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.