حیدری راد: پیشنهاد قراردادهای ناچیز توهین به ملی پوشان است

دروازه بال تیم ملی هندبال کشورمان گفت: به اعتقاد من پیشنهاد قراداد پایین به بازیکن تیم ملی که سال ها برای این رشته زحمت کشیده ، بی احترامی است.

حیدری راد: پیشنهاد قراردادهای ناچیز از سوی باشگاههای هندبال توهین به ملی پوشان استسعید حیدری راد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری لیگ هندبال ستارگان اظهار کرد: نمی دانم وضعیت بد فعلی ، لیگ برتر هندبال باشگاههای سال 95 به چه صورتی برگزار خواهد شد و با این شرایط بد اقتصادی چگونه باشگاه ها با بازیکنان قرارداد امضا می کنند. تا کنون بالای 20 بازیکن تیم ملی هندبال بدون باشگاه هستند این در جالی است که تا زمان شروع لیگ برتر زمان زیادی باقی نمانده است.

تنها سوالم از مسئولان هندبال کشور ااین است در جایی که بازیکنان هیچ قرار دادی امضا نکرده اند و بدون تیم هستند چگونه لیگ آغاز به کار می کند؟

وی در خصوص وضعیت خود در لیگ برتر هندبال امسال گفت: من تا کنون تنها از یکی باشگاه ها پیشنهاد داشتم که متاسفانه مبلغ قرارداد بسیار ناچیز است و هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.

به اعتقاد من پیشنهاد قراداد پایین به بازیکن تیم ملی که سال ها برای این رشته در مجامع داخلی و بین المللی زحمت کشیده ، بی احترامی است و این مبالغ تنها توهین به بازیکنان تیم ملی است.امیدوارم هندبال به زودی حال و روز خوبی پیدا کند.

دروازه بان تیم ملی هندبال در خصوص تیم فصل گذشته خود و وضعیت فعلی این تیم تصریح کرد: مدیران باشگاه مس کرمان و کادر فنی این تیم وعده های زیادی به بازیکنان خود داد که به هیچ یک از آن ها عمل نکرد. با این حال که من از مسئولان این باشگاه شکایت کردم ،باز هیچ یک از قول ها عملی نشد. من تا کنون پس از گذشت یکسال و اندی فقط 60 درصد قراردادم را دریافت کرده ام و از پارسال از این باشگاه طلب دارم با وضعیت پیش آمده در لیگ اگر بدون باشگاه بمانم نیز به مس کرمان باز نمی گردم.

حیدری راد در خصوص انتخابات فدراسیون هندبال گفت: طبق گفته وزیر ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون هندبال طی 6 ماه آینده برگزار می شود، به عقیده من فدراسیون باید زودتر انتخابات خود را برگزار نماید .با حضور اکبری سرپرست جدید در فدراسیون هندبال نیز فکر نمی کنم ، برنامه خاصی برای تیم ملی بزرگسالان وجود داشته باشد .

حیدری راد در ادامه افزود: وی به یقین نمی تواند طی 6ماه آینده کاری از پیش ببرد و معجزه کند، فدراسیون هندبال نیاز به رئیس فدراسیون دارد ، هر چه سریعتر برنامه های دراز مدت فدراسیون را برنامه ریزی و اجرا کند.

فدراسیون هندبال در حال حاضر از بسیاری پیشرفت ها و برنامه های خوب خود عقب افتاده و  به 10 سال گذشته برگشته و پس روی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم مسئولان ورزش ایران هرچه زودتر چاره ای بیاندیشند و به فکر هندبال کشور باشند ،چرا که ما زحمات زیادی برای پیشرفت این رشته کشیدیم. امیدوارم فدراسیون هندبال بار دیگر جان تازه ای گرفته و مانند گذشته برنامه های خوب خود را پیگیری نماید.  این روزها فدراسیون حال و روز خوبی ندارد و در شرایط بدی به سر می برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار