مسائلی: استعفای مهدوی تیر خلاص هندبال بود/ در فدراسیون کارت های غیرقانونی صادر می شد

بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت:وضعیت هندبال بسیار حاد است و مهدوی با استعفا ی خود تیر خلاصی را زد ورفت.

مسائلی: مهدوی با انشااله گفتن مسایل را حل و فصل کرد /با استعفا خود تیر خلاصی زد و رفتمیلاد مسائلی در گفتگوبا خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط بدی در هندبال است و همه ملی پوشان خانه نشین شده اند. باشگاه ها شرایط خود را مشخص نکرده و هنوز بیشتر تیم ها کادر فنی ندارند. تا جایی که اطلاع دارم فعلا 2،3 تیم برای لیگ در حال تمرین هستند.

وی در ادامه افزود:اکثر ملی پوشان بدون تیم مانده، این در حالی است که فدراسیون هندبال با هر جلسه سازمان ،لیگ تاریخ شروع مسابقات را به تعویق می اندازاد و به راحتی ،مطرح می کند جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مسائلی گفت:من سال گذشته در تیم هیئت تهران یا به عبارتی کفش ملی بازی می کردم .برای بسیاری از بازیکنان در این تیم بدون قرارداد کارت لیگ صادر شد ،که چنین کاری از سوی فدراسیون کاملا غیر قانونی بود و از تخلفات فدراسیون محسوب می شد. در جایی دیگر نام کفش ملی به صورت غیر قانونی اعلام شد و با وعده های کذب و تهی کاری از پیش نرفت.

بازیکن ملی پوش هندبال تصریح کرد:وضعیت هندبال ایران بسیار آشفته و درهم است و مشخص نیست مسئولان چه می کنند! وضعیت باشگاه های مطرحی مانند بافق یزد یا مس کرمان هنوز مشخص نیست و حضور آنها همچنان در حاله ای از ابهام است.

سال گذشته تیم های یزدو سپاهان و کرمان به علت باخت از گروه تیم تهران با بی عدالتی کنار رفتند و در جدول و برنامه ریزی های بد لیگ برتر عقب ماندند، این نیز از تخلفات دیگر فدراسیون بود. قوانین 4 بازیکن ملی پوش در تیم ها نیز ضربه بدی به بازیکنان و باشگاه ها وارد کرد و همه این ها دست به دست هم داد تا وضعیت لیگ برتر هندبال به این روز در آید.با این قوانین درخشان حامیان مالی نیز کم کم از دست رفتند و دیگر حامی مالی حاضر به حمایت تیم های هندبالی نیست، و اینگونه همه چیز خراب شد.

هندبالیست تیم ملی کشورمان در خصوص تیم تهران گفت:هیئت تهران نیز فقط وعده وعیدهای کذب داد و بازیکنان بدون هیچ دریافتی به جز 7 میلیون که حتی هزینه ایاب زهاب هم نبود،به کار خود پایان داد و بازیکنان را بلا تکلیف رها کرد. مهدوی با انشا اله گفتن مشکلات را حل و فصل می کرد و وبا استعفا خود در پایان تیر خلاصی به هندبالیست ها زد و رفت.

وی در رابطه با وضعیت خود خاطر نشان کرد:من از 9 سالگی هندبال بازی می کنم و 12 سال بازیکن تیم ملی ایران هستم. به طورمداوم در اردو بوده ام. در این شرایط هندبال باعث شد از درس ،زندگی ،خانواده،کار و حتی زندگی روزمره عقب بیفتم .هندبال بسیاری از ملی پوشان را خانه نشین کرد.دیگر هیچ حامی مالی حاضر نیست ملی پوشان، تیم ها و باشگاه های هندبال را را حمایت نماید.

مسائلی ادامه داد: امیدوارم لیگ امسال پویا تر شده و تمام ملی پوشان قرارداد امضا کنند و به باشگاه ها بپیوندند. اردوهای تیم ملی در رده های مختلف برگزار شود و مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شوند وبه زودی هندبال از وضعیت بد فعلی رهایی یابد.

نمیدانم با وجود مسایل بوجود امده و مشکلات عدیده ، بازیکنان ملی پوش پس از چند ماه دور ماندن از تمرین و امادگی چگونه به حالت ایده آل باز گشته و در لیگ شرکت می کنند. مسئولان به فکر چاره ای باشند ،هندبال ایران از دست رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار