مرتجی: باشگاه ها ستون اصلی هندبال کشور هستند

سرمربی سابق تیم منیزیم فردوس گفت:شرایط بسیارسختی در هندبال است، امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف باشگاههای لیگ مشخص شود.

مرتجی: باشگاه ها ستون اصلی هندبال کشور هستندشهرداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار توپ وتورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سازمان لیگ هندبال زمان شروع لیگ برتر را  اواخر مهرماه اعلام کرده است، باشگاه‌ها تا هفته آخر شهریور فرصت معرفی دارند و باید تا آن زمان مدارک خود را تحویل دهند. اما من بعید می‌دانم غیر از 2-3 باشگاه،‌ وضعیت سایر باشگاه‌ها به طور کامل مشخص شود.

وی افزود: شرایط بسیارسختی در هندبال است، امیدوارم هرچه سریع‌تر اکبری مجمع انتخاباتی را تشکیل دهد و رییس جدید فدراسیون هندبال انتخاب شودمیدوارم هرچه سریع‌تر اکبری مجمع انتخاباتی را تشکیل دهد و رییس جدید فدراسیون هندبال انتخاب شود . وی تا به شرایط فدراسیون هندبال آگاه شود، مدتی طول خواهد کشید و من بعید می‌دانم طی دو ماه آینده بتوان مشکلات باشگاه‌ها را از پیش رو برداشت.

مرتجی در ادامه خاطرنشان کرد:بسیاری از باشگاه‌های هندبال دچار مشکلات مالی هستند، هندبال، در میان سایر رشته های ورزشی بسیار مظلوم واقع شده ، نمی‌توان آن را با سایر رشته‌ها از جمله فوتبال مقایسه کرد، فوتبال تافته‌ جدا بافته رشته های ورزشی است و به سبب تبلیغات نیز ، توجه  ویژه ای به فوتبال می شود.

وی تصریح ‌کرد: با توجه به جابه‌جایی هایی  که در  فدراسیون صورت گرفت در این شرایط،اوضاع بدتر شدو در جایی که باشگاهها ستون اصلی هندبال کشور هستند، بلا تکلیف مانده اند.

سرمربی سابق تیم قهرمان لیگ برتر گذشته گفت :نمی‌دانم امسال چه اتفاقی در هندبال رخ داده ، هیچ باشگاهی به سراغمان نمی‌آید. باید مشکلات سال‌های گذشته در رابطه با باشگاه‌ها برطرف شود تا هندبال بار  دیگر به روند عادی خود بازگردد. هرچه زمان طی شود، ضربه بیشتری به لیگ وارد می شود، واین ضرر متوجه تیم‌های ملی خواهد شد. باید سریعترتکلیف رییس فدراسیون مشخص شود .امیدوارم هرچه سریع‌تر اکبری مجمع انتخاباتی را تشکیل دهد و رییس جدید فدراسیون هندبال انتخاب شود.

وی در خصوص تیم منیزیم گفت: تیم منیزیم فردوس شرایط مالی خوبی ندارد و با توجه به بدهی‌هایی که از فصل گذشته دارد. بعید می‌دانم امسال در لیگ برترحضور یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار