کرمان؛

ایجاد رویکرد جامعه‌محوری پلیس در بخش‌های مختلف

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به دنبال این هستیم تا رویکرد جامعه‌محوری پلیس را در بخش‌های مختلف ایجاد کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر امروز در دومین روز هفته ناجا درصبحگاه مشترک با اشاره به نقش خیرین امنیت ساز در استان افزود :بحث خیران امنیت‌ساز در استان کرمان آغاز شده است و مردم استان کرمان در این زمینه خدمات خوبی ارائه کردند.

وی با اشارهبه شعار هفته ناجا مبنی بر همه با همبرای امنیت و آرامش خاطر نشان کرد :

آگاه‌سازی مردم در زمینه امنیت، ایجاد زمینه مشارکت مردم در ابعاد مختلف در حوزه تولید، تامین و حفظ امنیت جامعه را دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : تشویق نهادها و سازمان‌های حکومتی برای ایجاد نظم و مطالبه‌گری عمومی و استفاده از قابلیت سازمان‌های مردم‌نهاد و ارائه عملکرد مطلوب و منطقی به مردم شریف نیز در هفته ناجا مورد توجه است.

سردار بنی اسدی فر افزود : : اهداف برنامه‌های هفته ناجا شامل ارتقای سطح سرمایه‌های نیروی انتظامی، افزایش احساس امنیت در بین مردم و تقویت مردم برای حضور در بخش‌های مختلف است تا با همراهی خود زمینه ارتقای امنیت اجتماعی در بخش‌های مختلف را عملیاتی کنند.

وی به نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت : انضباط مالی، صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در نیروی انتظامی بر مبنای شعار سال جاری در ناجا مورد توجه است.

وی تصریح کرد : ترویج فرهنگ عاشورا و حماسه حسینی با توجه به نزدیک شدن به دهه عاشورا در برنامه‌های هفته نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت :امیدوارم با همکاری اعضای شورای تامین، شورای اداری و دستگاه قضایی بتوانیم به اهداف تعیین‌شده خود در راهبرد اصلی نیروی انتظامی نائل شویم.

مراسم صبحگاه مشترک امروز با حضور آیت الله جعفری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی برگزار و در پایانازخانواده شهداء و جانبازان ناجا با اهدای لوح تقدیر شد.

بعد از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک اهداء خون و تزریق واکسن آنفولانزا پرسنل فرماندهی انتظامی استان کرمان توسط معاونت بهداد این فرماندهی انجام شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار