کرمانشاه؛

بکار گیری بیش ازسه هزار وسیله نقلیه برای سرویس مدارس

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه از افزایش 15 درصدی کرایه‌ سرویس مدارس در کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سجاد سلیمانی با بیان اینکه امسال برای بکار گیری بیش ازسه هزار وسیله نقلیه به عنوان سرویس مدرسه برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده، افزود: سال گذشته دو هزار وسیله نقلیه کار حمل و نقل دانش‌آموزان از خانه به مدرسه را برعهده داشتند.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه خودروهایی که برای سرویس مدارس انتخاب می‌شوند باید حتما معاینه فنی و بیمه‌نامه شخص ثالث داشته باشند، گفت: این خودروهاباید برچسب مربوط به نرخ سرویس‌های مدارس را نیز داشته باشند.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه خیلی از خانواده‌ها متقاضی استفاده از مینی‌بوس به عنوان وسیله نقلیه هستند، گفت: هیچ محدودیتی برای پذیریش مینی‌بوس به عنوان سرویس مدارس نداریم.

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه سرویس‌های مدارس حتما باید زیر نظر سازمان تاکسیرانی باشند، گفت: در غیر اینصورت و در صورت بروز هرگونه مشکل امکان پیگیری و نظارت از سوی تاکسیرانی وجود ندارد.

به گفته سلیمانی امسال ساماندهی و نظارت سرویس مدارس به صورت ویژه به تاکسیرانی محول شده است.

سلیمانی با بیان اینکه شش اکیپ و واحد بازرسی و نظارت بر عملکردسرویس مدارس نظارت خواهند داشت، گفت: این اکیپ‌ها در کنار عوامل تعزیرات، صنعت و معدن و پلیس راهور بر عملکرد سرویس‌های مدارس نظارت دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای الکترونیکی کردن سرویس مدارس گفت: امسال به صورت پایلوت چند مورد از سرویس‌ها مجهز به سیستم‌های هوشمند خواهند شد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از رانندگانسرویس‌های مدارس خواست تا برابر ظرفیت درج شده در کارت خودرو سرنشین سوار کنند و از سوار کردن سرنشین اضافه خودداری کنند، چراکه با این موضوع به شدت برخورد می‌شود.

سلیمانی در ادامه به نرخ سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: نرخ سرویس مدارس برای خودروهای سواری، تاکسی خطی و آژانسدر مسیرهاییک تا پنج کیلومترماهانه 60 هزار تومان، درمسیرهایپنج تا هشت کیلومتر 75 هزار تومان ودر مسیرهای هشت تا 15 کیلومتر ماهانه 85 هزار تومان است.

سلیمانی نرخ سرویس‌ مدارس برای خودروهای ون را نیزدر مسیرهای یک تا پنج کیلومتر ماهانه50 هزار تومان، درمسیرهای پنج تا هشت کیلومتر 60 هزار تومان ودر مسیرهای هشت تا 15 کیلومتر 65 هزار تومان اعلام کرد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به نرخ سرویس مدارس برای انواع مینی‌بوس‌ها داشت و گفت: امسال نرخ سرویس مدارس مینی بوس ها برای مسیرهای یک تا پنج کیلومتر 35 هزار تومان، مسیرهای پنج تا هشت کیلومتر 40 هزار تومانوهشت تا 15 کیلومتر 45 هزار تومان اعلام شده است.

سلیمانی در پایان از شهروندان خواست تا هر نوع تخلف در سرویس مدارس را با شماره تماس 38257910 در میان بگذارند تا با تخلفات برخورد شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.