اهواز؛

ضرورت نصب دوربین مدار بسته در ایجاد امنیت

معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس آمار ارائه شده، میزان سرقت شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل امنیتی و انتظامی و اعضای کمسیون سرقت شهرستان بر لزوم پیشگیری و انجام اقدامات تمهیدی جهت کاهش بیشتر سرقت تأکید کرد و افزود: اجرای مصوبات ستاد و رعایت مفاد دستورالعمل کمیسیون سرقت الزامی است و کلیه اعضا موظف هستند بر حسب وظایف تعیین شده در اسرع وقت ممکن اقدام کنند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه عموم مردم به هشدارهای پلیسی و اطلاع رسانی عمومی و خودداری از ایجاد فرصتهای مناسب جهت سرقت، نصب دوربین مدار بسته به ویژه در نقاط پرازدحام و حساس را ضروری دانست و بر لزوم ابلاغ اداره صنعت، معدن و تجارت به اصناف مختلف جهت نصب دوربین تأکید کرد.

معاون فرماندار شادگان در پایان، با اعلام راه اندازی پارکبان ویژه موتورسیکلت ها به خصوص در جلوی درب بانکها و ادارات خدمات رسان که دارای ارباب رجوع زیاد هستند، گفت: در این زمینه کلاسهای آموزشی و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.