همدان؛

مدارس همدان، میزبان ۲۶۱ هزار دانش آموز

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: بیش از ۱۲هزار کلاس درس آماده پذیرایی از ۲۶۱ هزار دانش آموز همدانی در سال تحصیلی جدید است.

مدارس همدان، میزبان ۲۶۱ هزار دانش آموزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس احمدی مقیم اظهار داشت: طرح پروژه مهر که از برنامه های کلیدی وزارت متبوع برای ساماندهی مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی است در حوزه برنامه ریزی، ساماندهی نیروی انسانی، توجیه و اطلاع رسانی و تعمیر و تجهیز فضای آموزشی است.

وی با بیان اینکه در دی ماه سال گذشته  پروژه مهر پنج کمیته کاری تشکیل داده است، افزود: این کمیته ها در راستای تائید و تعیین صلاحیت،  نظارت و ارزیابی،  هدایت آموزش بریا بازگشایی مدارس برگزار شده است.

احمدی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از 261 هزار دانش‌آموز در واحدهای آموزشی استان مشغول به تحصیل خواهند شد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: 97 درصد دانش آموزان استان همدان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کردند که 52 درصد از دانش آموزان دختر و 48 درصد دانش آموزان پسر است.

احمدی مقیم خاطرنشان کرد:  بیش از 12هزار کلاس درس در 2 هزار و  500 مدرسه برای استقبال از دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید آماده شده است که 92 درصد این مدارس دولتی و 8 درصد غیر دولتی هستند.

وی گفت: همچنین 22 هزار و 500 نفر از معلمان استان همدان کار آموزش و پرورش دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید برعهده دارند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار