همدان؛

اختصاص تسهيلات يک‌ميلياردی برای بسيجيان فعال جويای کار در نهاوند

فرمانده سپاه ناحيه نهاوند گفت: تا پايان سال يک‌ميليارد تومان تسهيلات در اختيار نهاوند قرار مي‌گيرد تا به بسيجيان فعال و جويای کار پرداخت شود.

اختصاص يک‌ميليارد تومان تسهيلات براي بسيجيان فعال جوياي کار در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کريمی با اشاره به اينکه هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمي است تا نسل جوان را با ايثار شهدا آشنا کنيم، اظهار کرد: امروز مهمترين وظيفه ما انتقال مفاهيم ارزشمند دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

کريمی همچنين اظهار کرد: امسال بيش از 2 ميليارد تومان تسهيلات ارزان‌قيمت در قالب بسته اقتصاد مقاومتي به جوانان بسيجي و جويای کار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اين اعتبار در قالب طرح‌های اشتغالزا و توليدي در بخش‎های کشاورزی، دامداري، زنبورداري، کشت گلخانه‎اي و کاشت صيفي‌جات و صنايع دستي پرداخت شده است.

کريمی افزود: قرار است تا پايان سال نيز يک‌ميليارد تومان تسهيلات در اختيار نهاوند قرار گيرد تا به بسيجيان فعال و جوياي کار پرداخت شود.

فرمانده سپاه ناحيه نهاوند با اشاره به برگزاري بيش از 180 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس افزود: غبارروبي مزار شهدا، ديدار بسيجيان نمونه با امام جمعه، دلجويي از خانواده شهدا، برگزاري همايش پياده‎روي خانوادگي، تجليل از برگزيدگان نخبه بسيجي، اهداي خون توسط بسيجيان، برگزاري يادواره شهدا و همايش حلقه‎هاي صالحين بخشي از اين برنامه‎هاست.

کريمي در ادامه از برگزاری همايش 6 هزار نفري رزمندگان نهاوندي که در دوران دفاع مقدس به صورت افتخاري در مناطق عملياتي حاضر شده بودند، خبر داد.

وي با اشاره به افتتاح سه سالن و مجموعه ورزشي در روستاهاي شعبان، دهفول و شهرک فارسبان گفت: براي افتتاح اين مجموعه‎ها بيش از 800 ميليون تومان هزينه شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار