بیرجند؛

اجرای 570 برنامه به مناسبت هفته ی دفاع مقدس در خراسان جنوبی

معاونت فرهنگی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اجرای 570برنامه با هدف حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رحیم آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان افزود: رژه ی نیرو های نظامی و انتظامی روز چهار شنبه سی و یکم شهریور ماه جاری در سراسر استان اجرا خواهد شد که در بیرجند ساعت 8 صبح در بلوار پاسداران رو به روی مزار شهدای گمنام خواهد بود.

وی گفت:نمایشگاه فرهنگی و رزمی با حضور مسئولین نظامی استان در بیدخت ساعت 5 بعد از ظهر چهارشنبه نیز افتتاح خواهد شد.

معاونت فرهنگی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: اولین فیلم دانش آموزی نیز در روز چهارشنبه در سینما بهمن پخش خواهد شد.

رحیم آبادی اظهار کرد: مراسم تجلیل از ایثار گران و پیشکسوتان و کهنه سربازان بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد که از فیلم کوتاه آخرین نفس نیز در این مراسم رو نمایی می شود.

وی گفت: عطر افشانی از مزار شهدا نیز در سراسر استان در روز پنجشنبه برگزار می شود.

معاونت فرهنگی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: پیاده روی خانوادگی در روز جمعه ،نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در سراسر استان در روز شنبه از سایر برنامه ها است.

رحیم آبادی در ادامه از برگزاری اولین همایش ادبیات دفاع مقدس در استان خبر داد.

وی گفت: همایش رزمندگان و جانبازان و کهنه سربازان نظام روز دوشنبه ساعت نه صبح در حسینیه جماران برگزار خواهد شد که در این مراسم نیز از اولین نرم افزار زیارت مجازی مزار شهدای گمنام بیرجند رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.