اهواز؛

اعتبارات شهرستان ها باید اولویت بندی شود

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خواستار واگذاری اولویت بندی اعتبارات و طرح ها به مسئولان شهرستان ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک بیان کرد: اندیمشک با مشکلات زیادی مواجه و بسیاری از طرح های عمرانی در این شهرستان در سال ها اخیر نیمه تمام رها شده اند.

وی با بیان اینکه اگر طرح ها توسط اعضای کمیته برنامه ریزی اولویت بندی شوند به رفع مشکلات آن ها کمک بیشتری خواهد کرد اظهار داشت: اعتبارات تعریف شده برای شهرستان ها باید بر اساس نیازها و ضرورت ها باشد.

حسنوند افزود :با توجه به جدول اعتبارات تعریف شده برای شهرستان اندیمشک اعتقاد دارم آمارهای واقعی به استان اعلام نشده و این موضوع به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های ما در جلسه با استاندار پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه بندی باید شفاف ،آسان ، همه جانبه و همه نگر باشد و از سویی مسئولان باید تلاش کنند تا اعتبار مصوب را به درستی در طرح ها هزینه کنند تا در پایان سال مردم طعم شیرین بهره برداری از طرح های نیمه تمام را بچشند.

وی اذعان داشت: روش عملکرد گذشته را قبول نداشته و فقط عملکرد جهادی به عنوان مهم ترین راهبرد قابل قبول است و نوکر همه مدیران جهادی و خدمتگزار هستیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیری که توان چانه زنی و برقراری ارتباط سازنده با مسئولان رده بالای خود را در راستای پیشبرد امور مردم نداشته باشد نیازی به مدیریت وی نیست.

فریدون حسنوند خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم بسیار مهم است و باید در راستای جلب رضایت مردم شبانه روز تلاش کرد زیرا رضایت مردم ، رضایت خدا را به همراه دارد.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:حدود 350 میلیارد ریال اعتبار تملک ، 2 درصد نفت و ماده 180 برای شهرستان اندیمشک تعیین شده است.

وی افزود: از این رقم حدود 190 میلیارد ریال تملک ، نفت و مابقی اعتبارات مربوط به ماده 180 می باشند که در طرح های مختلف شهرستان اندیمشک هزینه می شوند.

جهانگیری تصریح کرد: بیش از 80 درصد اعتبارات تخصیص یافته صرف تکمیل طرح هایی می شود که مراحل پایانی را طی می کنند.

فرماندار شهرستان اندیمشک اظهار داشت: مدیران باید با جدیت پیگیر اعتبارات مربوطه باشند و هیچ کوتاهی در جذب اعتبارات پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.