سمنان؛

تجهیز هلال احمر استان سمنان به یک فروند بالگرد امدادی

در دومین روز هفته دولت یک فروند بالگرد امدادی با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشورتحویل هلال احمر استان سمنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در دومین روز هفته دولت در حاشیه آیین تحویل یک فروند بالگرد به هلال احمر استان سمنان گفت: همه بالگردهای هلال احمر به محض وقوع حوادث و سوانح در هر منطقه کشور به محل حادثه اعزام می شوند و اقدامات امداد و نجات و انتقال مصدومان را انجام می دهند.

ناصر چرخ ساز افزود: سازمان هلال احمر در راستای پاسخگویی سریع به حوادث و سوانح در صورت ایجاد آشیانه در استان های کشور به آن استان بالگرد اختصاص می دهد.
وی خاطرنشان کرد : در هفته های آینده نیز چند فروند بالگرد هلال احمر به استان ها نحویل داده می شود.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به آشیانه بالگرد استان سمنان افزود : سمنان جز استانهایی بوده که در دولت یازدهم توانست سریع به تعهدات استانی خود عمل و نسبت به احداث اشیانه بالگرد اقدام کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : آشیانه بالگرد هلال احمر این استان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این طرح به اعتبارات نیازمندیم.
حسن شکراللهی افزود : تمام استاندارهای لازم در ساخت این آشیانه رعایت شده و از جهت زیرساخت و مشخصات فنی و ظاهری بهترین آشیانه در کشور محسوب می شود.
این آشیانه در 10 کیلومتری محور سرخه به سمنان مستقر است.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.