ساری،

افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی در کشور

سقف تسهیلات مسکن روستایی به 20 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا تابش ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در حاشیه افتتاح صد و بیست هزارمین واحد مسکونی روستایی کشور در روستای صفل میان و دو طرح هادی گردشگری فریمک و زروم در هزار جریب نکا گفت: بر اساس تصویب طرح ،سقف اعتبارات از 15 به 20 میلیون تومان افزایش می یابد.

تابش افزود: تلاش داریم تا 98 درصد طرح هادی روستایی را به 100 درصدبرسانیم و همه روستاهای ما از طرح هادی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه طرح هادی برای حدود 40 درصد از روستاهای کشور اجرایی شده و امسال هم در 2 هزار و 300 روستای کشور اجرایی می‌شودف گفت: برای اجرای آن نیازمند ‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هستیم که از منابع استانی و کشوری تأمین می ‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح‌های هادی اجرایی در سال جدید شامل طرح ‌های نیمه ‌تمام سال گذشته و طرح‌ های جدید طرح هادی است، افزود: اجرای این طرح‌ها منوط به تأمین اعتبار لازم است که در صورت در تامین اعتبار، طرح‌ها اجرایی می‌شود.

تابش با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 850 هزار واحد مسکن روستایی سطح کشور در حوزه نوسازی به اتمام رسیده است، گفت: ساخت یک‌ میلیون و 550 هزار واحد مسکن روستایی در سراسر کشور در حال اجرا است و در 350 هزار واحد نیز بازسازی انجام شده است.

بصورت نمادین دیروز 10 جلد سند روستایی مربوط به روستای زروم توسط رئیس بنیاد مسکن کشور تحویل مالکان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.