ساری،

ایران جزو 10 کشور گردشگری

ایران جزو 10 کشور برتر و مطرح دنیا در بخش گردشگری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر گفت : مازندران در بخش گردشگری جزو 3 استان برتر کشور و شهرستان بابلسر نیز جزو شهرستانهای برتر استان است چرا که دارای جاذبه و پتانسیل بسیار بالایی است.

ولی الله نانواکناری با بیان اینکه بابلسر نگین مازندران و در آینده قطب گردشگری در کشور خواهد بود، افزود: جاذبه های طبیعی این شهرستان می تواند سبب توسعه صنعت جهانگردی ایران شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست امور خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: جذب و دعوت از سرمایه گزاران داخلی و خارجی ، شناساندن جاذبه های گردشگری شهرستان در سطح منطقه ، ایجاد موزه مردم شناسی و حفظ آثار باستانی از جمله خواسته های مردم این شهرستان است که پیگیری خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه ی صنعت گردشگری در این شهرستان ، به صنایع دستی و آثار باستانی و ایجاد موزه نیز باید توجه ویژه ای داشت.

میثاق جعفریان رییس جدید اداره گردشگری شهرستان بابلسر نیز تشکیل کارگروه گردشگری متشکل از کارشناسان خبره و برخی مدیران توانمند در این شهرستان به جهت تبادل نظر و اخذ راهکارهای مفید در جهت توسعه این صنعت پر درآمد در این شهرستان را ازجمله برنامه های اصلی این اداره اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Mauritius
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
جرو 10 کشور گردشگری ؟؟؟؟؟؟؟ آخه این آمارو از کجا میارین ؟؟؟؟؟؟ همش آمار و ارقام
آخرین اخبار