تاکید دوباره پلاتینی بر بی گناهی خود

رئیس سابق اتحادیه فوتبال اروپا بار دیگر تأکید کرد کار اشتباهی نکرده است که مستحق محرومیت باشد.

میشل پلاتینی که به‌مدت چهار سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم است، در کنگره فوق‌العاده اعضای ارشد اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که ظهر امروز (چهار‌شنبه) در شهر آتن یونان برگزار شد، آخرین سخنرانی‌اش را در این کنگره انجام داد.
پلاتینی که در سال 2007 در انتخابات ریاست اتحادیه فوتبال اروپا بر این مسند تکیه زد، در سخنرانی امروزش گفت: از اینکه اینجا هستم، خیلی احساساتی شده‌ام، اما در عین حال خوشحالم چون این آخرین سخنرانی من در کنگره یوفا خواهد بود. شما باید این مأموریت فوق‌العاده را بنا به دلایلی که نمی خواهم امروز به آن بپردازم، بدون من ادامه بدهید. به‌هر حال وجدانم راحت است، یقین دارم مرتکب اشتباهی نشده‌ام و برای اثبات این موضوع در دادگاه‌ها خواهم جنگید.
رئیس پیشین یوفا و نایب رئیس پیشین فیفا تصریح کرد: فوتبال خاصی برای یک کشور بزرگ و فوتبالی برای کشور کوچک وجود ندارد، بلکه تنها یک فوتبال وجود دارد. فوتبال نه متعلق به فیفاست، نه از آن یوفا، بلکه متعلق به تمام جهانیان است. به همین خاطر است که امروز می خواستم بیایم و بگویم متشکرم. بابت این 9 سالی که به‌عنوان رئیس یوفا در کنار هم فعالیت کردیم، تشکر می‌کنم. دوستان فوتبالی خداحافظ
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار