شیراز؛

جهرم میزبان کنگره ملی شعر علوی

چهارمین کنگره ملی شب‌ های شعر علوی به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن نعمت ‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: چهارمین کنگره ملی شب‌ های شعر علوی همزمان با عید سعید غدیر خم با موضوع حضرت علی (ع) و واقعه غدیر به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره شعر همزمان با دومین همایش چراغ‌ داران شعر آیینی استان فارس روز های 25 و 26 شهریورماه با حضور اساتید برجسته شعر آئینی استان و کشور در تالار علامه امینی جهرم برگزار و شاعران در وصف مولای متقیان به شعر خوانی می ‌پردازند.

نعمت ‌اللهی ادامه داد: دبیرخانه این کنگره شعر، آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان روز 21 شهریورماه عنوان کرده و این زمان را غیر قابل تمدید دانسته است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می ‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به‌ صورت تایپ شده به همراه مشخصات فردی و شماره تلفن تماس به آدرس alavipoem.jahrom@gmail.com ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم تصریح کرد: این کنگره به‌ همت مدیریت هیئت امنای مسجد امیرالمؤمنین (ع) جهرم و با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد برگزاری جشن ‌های غدیر و کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان جهرم برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: جهرم ، میزبان ، کنگره ملی ، شعر ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار