شیراز؛

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت حاج شیخ احمد انصاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درگذشت حاج شیخ احمد انصاری رحمه الله علیه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیرا، رحلت انسانی بزرگوار، خیری سخاوتمند و دوستداری از دوستداران واقعی امیرالمومنین(ع) در روز عرفه، پس از عمری انجام امور خیر و ساخت و تجهیز و حمایت از ده ها مسجد و حسینیه و بیمارستان و درمانگاه، باعث تالم و تاثر همه کسانی شد که سال ها است با آثار و برکات ناشی از اقدامات مرحوم مغفور حاج شیخ احمد انصاری رحمه الله علیه، آشنا بودند.

ایمانیه افزود: اینجانب که حدود بیست سال از نزدیک با آن انسان متواضع و سخاوتمند، آشنایی داشتم، شاهد بودم در هر زمان جهت امور مرتبط با امور مذهبی و یا امور مرتبط با درمان و سلامت به ویژه نیازمندان به ایشان مراجعه شد، با آغوشی باز و استقبالی فراتر از انتظار مواجه شد.

شجره طیبه ای که به تاسی از امام علی(ع)، غرس نمود، یقینا توسط فرزندان گرانقدر آن مرحوم، پرثمرتر از قبل، به حیات با برکت خود ادامه خواهد داد و مردم عزیز و متدینین و نیازمندان، همچنان از خوان پرنعمت آن بزرگمرد، منتفع می شوند.

ایمانیه تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از خدمتگزاران عرصه سلامت فارس، با تسلیت این ضایعه اسفناک و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده محترم آن مرحوم و مردم ولایی و متدین گراش، از خداوند متعال تداوم توفیق ارایه خدمت توسط فرزندان برومند و بازماندگان محترم ایشان را خواستارم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.