شیراز؛

فارس رتبه دوم خرید غیبت سربازی در کشور

استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد متقاضی استفاده از طرح خرید غیبت سربازی در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمدباقر دهقان ناصرآبادی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس  با بیان اینکه پارسال از بین 26 متقاضی تنها 15 هزار نفر آنان توانستند در این طرح شرکت و کارت معافیت دریافت کنند، افزود: تمامی مبالغ پرداختی دریافت کارت معافیت به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و ریالی از این مبلغ به حساب ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ ها واریز نمی‌ شود.

دهقان ناصر آبادی با اشاره به صدور کارت ‌های هوشمند پایان خدمت که از حدود پنج سال گذشته انجام شده است گفت:  افرادی که به هر دلیلی نیاز دارند تا کارت‌ های پایان خدمت خود را ارائه دهند باید نسبت به دریافت کارت ‌های هوشمند پایان خدمت اقدام کنند و در غیر این صورت در سیستم نظام وظیفه به عنوان مشمولان غایب نظام وظیفه قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که برای تعویض کارت هوشمند سربازی اقدام نکنند هنگام خروج از کشور با آنان برخورد می‌ شود، افزود: براساس فراخوانی که از پنج سال گذشته اعلام شده در استان فارس از پارسال تاکنون بیش از 80 هزار نفر برای این مهم اقدام کرده و کارت سربازی هوشمند دریافت کردند.

دهقان ناصرآبادی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای تعویض کارت‌های قدیمی به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10) مراجعه و نسبت به تعویض کارت‌های قدیمی پایان خدمت و معافیت از سربازی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود در استان فارس بیش از 200 هزار نفر هنوز برای تعویض کارت هوشمند اقدام نکردند ادامه داد: افرادی که سن آنان کمتر از  50 سال یا اینکه  کارت پایان خدمت یا معافیت آن ها از تاریخ یکم فرودین ماه سال 60 صادر شده باشد، در این طرح قرار می ‌گیرند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: این طرح شامل متولدین  سال ‌های 54 تا 69 است و در این طرح کسانی که بیش از 8 سال غیبت دارند می‌ توانند جریمه تعیین شده را پرداخت و در مقابل کارت معافیت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: فارس ، رتبه ، دوم ، خرید ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام من در تاریخ 20/4/96برای خرید سربازی بصورت اقساط ثبت نام کردم و در تاریخ 5/6/96 جوابم امده که مبلغ کل جریمه را 11 میلیون تعیین کردن و گفتن 3/300/000 میلیون را پیش پرداخت بدم و بقیه مبلغ که میشه 7/700/000 میلیون را تا پایان سال جاری 96 باید پرداخت کنم اخه یکی مث من که جز اقشار کم درامد هستیم چطور طی شش ماه این مبلغ را تصفیه کنیم؟؟؟؟شما که اعلام کردین اقساط 36 ماهه ولی نیس...لطفا جواب بدین من دو روز مهلت دارم واسه ادامه کارام..جواب بدین خواهشا