اصفهان؛

مخمل وابریشم برند ملی وبین المللی کاشان

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از احیای شرکت مخمل وابریشم و برند این صنعت نساجی کاشان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد، در نشست هیات مدیره شرکت مخمل و ابریشم  کاشان گفت:موضوع سرمایه گذاری و احیای این شرکت در حال گفتگو و رایزنی است.
وی، از «مخمل و ابریشم کاشان» به عنوان برند ملی و بین المللی این شهرستان نام برد و افزود:این هنر صنعت ظرفیت تولید ارزش افزوده بسیار بالا دارد و می تواند همچون گذشته علاوه بر تولید واشتغال موجب رونق اقتصادی و افتخار منطق شود.
به گفته وی، لزوم کارشناسی دقیق طرح توسعه این شرکت نیز به عنوان پیش نیاز جذب سرمایه  و استفاده از ظرفیت کارآفرینان و سرمایه گذاران مطرح منطقه کاشان در این خصوص ضروری است.
تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت مخمل و ابریشم کاشان نیز در ادامه این نشست با بیان نظرات و دیدگاه های خود پیرامون طرح توسعه جدید شرکت، نوسازی خط تولید و خطوط مرتبط در طرح احیاء و توسعه ولزوم تنوع بالای تولیدات خطوط جدید در انواع پارچه های مورد نیاز با
ارزش افزوده بالای صنعت نساجی در ایران و جهان را خواستارشدند.
شایان ذکر است: برگزاری نشست مشترکی با حضور صنعتگران منطقه، دفتر نماینده و شرکت مخمل ابریشم تا دو هفته دیگر در پایان نشست مصوب و مقرر شد جلسه ای با سهامداران عمده در تهران برگزار و در خصوص أخذ موافقت و مجوزهای لازم مذاکره صورت گیرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.