ایلام؛

نصب نماد کنگره اربعین حسینی (ع) در مرز مهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: نماد هنری - شهری کنگره زائران اربعین حسینی (ع) در مهران نصب می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شاپور پولادی اعلام کرد: شهرداری مهران مسئولیت طراحی و ساخت و نصب نماد اربعین حسینی (ع) در محل پل زائر و ابتدای ورودی بزرگراه 11 کیلومتری حد فاصل شهر تا نقطه صفر مرز مهران را بر عهده دارد.

وی با ذکر جایگاه فرهنگی - اجتماعی اربعین حسینی و نیز اهمیت کنگره اربعین بر لزوم انجام بررسی کارشناسی و تخصصی برای طراحی ،احداث و نصب این نماد تاکید کرد به نحویکه بتواند نمادی جذاب و نموداری زیبا و فرهنگی از رویداد بزرگ کنگره اربعین حسینی باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: نماد کنگره اربعین در محل ورود و خروج خودروها به بزرگراه کربلا و محل اخذ عوارض نصب خواهد داشت بنابر این باید معیارهای لازم و متناسب با موقعیت ترافیکی این بزرگراه را دارا باشد.

وی همچنین در خصوص مدیریت پارکینگ های خصوصی در شهر مهران در ایام اربعین اظهار داشت: ضرورت دارد متولیان پارکینگ ها از مراجع ذیصلاح تأییدیه فعالیت دریافت نمایند و کلیه مسؤلیت ها را برعهده بگیرند.

پولادی از شهرداری مهران خواست که تا پایان شهریور نسبت به تهیه شناسنامه پارکینگ ها اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن اشاره به اینکه طرح های پارکینگ شهر مهران لازم است از طرف راهنمایی و رانندگی و پلیس راه مورد تأئید قرار گیرند، کمیته فنی ذیل شورای ترافیک هفته آینده طرح های ترافیکی شهر مهران را مورد بررسی قرار داده و راه کارهای لازم را به شورای ترافیک ارائه نمایند.

وی درخصوص روش جداسازی محورهای ارتباطی ابراز داشت: روش نصب گاردریل به علت نداشتن استانداردهای لازم در حال منسوخ شدن است و نصب نیوجرسی، روش بهتری برای این امر است.

رئیس شورای ترافیک استان ایلام همچنین با اشاره به اینکه شهر ایلام در چندین محور از مسیرهای تاکسیرانی با مشکل است تاکید کرد: لازم است کمیته فنی ذیل شورا طرح اصلاح مسیرهای مذکور را در دستور کار قرار دهد.




 انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، کنگره ، اربعین ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.