ایلام؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ایی فرا رسیدن 17 شهریور را گرامی داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛متن این بیانیه که نسخه ایی از ان روز چهارشنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، بشرح زیر است:

قیام خونین هفدهم شهریور سال 1357 در جمعه ای سیاه، عامل شتاب و فرازی از تاریخ مجاهدت ها و رشادت های جانانه ملت غیور ایران اسلامی است.

این قیام بزرگ در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ حرکت توفنده انقلاب اسلامی بود که حضرت امام خمینی(ره) با ارسال پیامی به ملت ایران ضمن ابراز همدردی با ملت، کشتار وحشیانه عده زیادی از هموطنان مان بدست رژیم سفاک پهلوی را محکوم و دولت وقت را دولتی تحمیلی و غیر قانونی اعلام کردند.

حادثه هفدهم شهریور، بی شک یکی از قوی ترین امواج سهمناک و خطرسازی بود که در مقابله با رژیمی تا بن دندان مسلح برخاست، بر اریکه قدرت طاغوتیان زمان فرود آمد و مسیر انقلاب توفنده اسلامی را هموار ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، ماندگار و تاریخی که مایه ننگ طاغوتیان و روز افتخار ملت ایران است و یاد شهدای عزیز جمعه سیاه و دیگر شهیدان راه حق و عدالت را گرامی داشته و برای شهدا علو درجات و برای خانواده هایشان اجر و صبر مسالت دارد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.