ایلام؛

ترویج فرهنگ نماز امری واجب و ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: ترویج فرهنگ نماز و ترغیب کارکنان به این امر واجب و فریضه الهی ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حشمت اله عسگری اعلام کرد: برای اشاعه این فرهنگ دینی و مذهبی لازم است قبل از اذان فعالیت کاری کارکنان ادارات تعطیل شود.

وی گفت: از آنجایی که بعنوان مسلمان همه وظیفه ادای این فریضه واجب را داریم می توان با دعوت افراد ارباب رجوعی که در موقع ظهر به ادارات مراجعه می کنند، به نماز جماعت، پس از نماز پیگیر کار آنها شد.

وی همچنین خواستار بررسی وضعیت فرمانداری های استان از نظر اجرای نماز جماعت و توجه به فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی شد.

عسگری به احداث یادمان شهدا در محل استانداری، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری یادواره های شهدای کارمند در مناسبت های مختلف به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خواستار برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی و بازدید از طرح عظیم سامانه گرمسیری در مناطق مرزی با حضور کارمندان و محوریت پایگاه های بسیج ادارات شد.




انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، نماز ، فریضه ، کارمندان ، واجب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.