ایلام؛

اعزام تکواندوکاران نونهال به مسابقات قهرمانی کشور

تیم های تکواندو نونهالان دختر و پسر استان برای شرکت در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور عازم استان یزد می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ تیم های منتخب تکواندو نونهالان دختر و پسر استان جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان به استان یزد اعزام می شوند.

این مسابقات در بخش دختران در رزوهای شانزدهم تا هیجدهم شهریور ماه و در بخش پسران در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم شهریور برگزار خواهند شد.  

تیم منتخب تکواندو نونهالان دختر به سرپرستی فاطمه انوری پور و با ترکیب نگار مرادی، پریا لطیفی، پارمیدا کاکائی ، نگین مرادی، شیلان چشمه چاهی، هستی شریف زادی، حسنا فاضلی، پریا فیض اللهی و عسل عزیزنژاد به این مسابقات اعزام می شوند و زهرا جندیلی و سونیا رشیدی نیز به عنوان مربی و مدیر فنی دختران تکواندو کار را همراهی می کنند.

همچنین محمدصفایی سرپرستی تیم منتخب نونهالان پسر استان را به عهده خواهد داشت و سید علی سیدی و سید سعدالله نبوی نژاد به عنوان مربی و مدیر فنی وی را همراهی خواهند کرد . ترکیب بازیکنان این تیم نیز شامل فرهاد عبدالخالقی،علیرضا علی حسینی، محمد مهدی امیدی، امیر رضا کرمی، محمد امین نوروزی،آرین مهرابی، آرمین مرادی ، احمدرضا درویش نیا، دانیال عسگری و علیرضا عبدی پور خواهد بود.



 انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.