سمنان;

نظام مند شدن شبکه توزیع با اجرای طرح شناسه دار کردن انبارها

طرح جامع شناسه دارکردن انبارها و مراکز نگهداری کالا بهترین راه در نظام مند شدن و شفاف سازی شبکه توزیع می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان نقش کلیدی اصناف در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های موجود در اصناف بعنوان بدنه اصلی اقتصاد و نظام توزیع کالا در جهت افزایش بهره وری و کاهش تخلفات در نظام توزیع استفاده نمود.
سید علیرضا هاشمی بهبود و ضابطه مند نمودن فضای کسب و کار توسط تشکل های مردم نهاد را عوامل اصلی کاهش قاچاق و حمایت از تولید داخل برشمرد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه از تمامی دستگاه های همکار به جهت ارسال آمار و گزارشات لازم در خصوص طرح شناسه دار کردن انبارها تقدیر و تشکر نمود.
مهدی یحیایی ضمن تشریح اهم اقدامات و پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان  و دبیرخانه کارگروه، جدیت بیشتر اعضاء در امر اجرای این طرح و اطلاع رسانی و نیز توجیه کامل عوامل زیرمجموعه نسبت به تبعات ناشی از عدم ثبت نام در سامانه را خواستار شد.
وی همچنین تاکید نمود، دستگاه های دولتی که تاکنون اقدام به دریافت کد 7 رقمی جهت ثبت انبارهای زیرمجموعه ننموده اند، نسبت به پیگیری این امر اقدام تسریعی نمایند.
در ادامه مصوبات جلسه قبل کارگروه مطرح و اقدامات صورت پذیرفته توسط اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.