رئیس جدید دپارتمان داوران فوتسال:

داوری فوتسال نیاز به خانه تکانی دارد/ پاداش عرض پیما مانند المپیکی ها پرداخت می شود

منوچهر نظری گفت: داوری فوتسال نیاز به خانه تکانی اساسی دارد وهدف ما جوانگرایی واستفاده از داوران زیر 25 سال است.

منوچهر نظری مسئول جدید دپارتمان فوتسال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ,  درباره نشست روز گذشته اعضاء کمیته داوران ودپارتمان داوری با داور بین المللی فوتسال قبل از اعزام به جام جهانی فوتسال گفت: یک هفته قبل از اعزام داور بین المللی  فوتسال کشورمان ودر جهت رفع مشکلات بوجود آمده برای وی نشستی با حضور حسن کامرانی فر – رئیس دپارتمان داوری، حبیب اله شیرازی و رامین حقیقی زاده اعضای کمیته داوران، علیرضا یزدانی – رئیس کمیته داوران استان تهران، وبنده به عنوان مسئول جدید فوتسال و فوتبال ساحلی دپارتمان داوری در فدراسیون برگزار کردیم  ، که بسیار مفید بود.

وی ادامه داد: رئیس  جدید دپارتمان بعد از  آگاه شدن از مشکلات بوجود آمده برای این داور بین المللی خیلی مایل بود قبل از رفتن عرض پیما به جام جهانی  دیدار حضوری با وی داشته باشد.

منوچهر نظری افزود: در جلسه تصمیم گرفته شد با عرض پیما مانند داوران المپیکی برخورد شود و کامرانی فر اعلام کرد طی نامه ای موافقت دبیرکل را برای پرداخت پاداش به  این داور بین المللی فوتسال در حد داوران المپیکی را گرفته است وجایزه پاداش عرض پیما با کمک حامی مالی کمیته داوران پرداخت شود.

رئیس دپارتمان داوران فوتسال وفوتبال ساحلی درباره شانس عرض پیما برای قضاوت در فینال جام جهانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با قضاوت فغانی در فینال المپیک ریو نگاه ها به داوران ایرانی را تغیر داد و همه جهان فوتبال به قدرت داوران کشورمان اعتقاد پیدا کردند و سوت زدن عرض پیما در فینال جام جهانی فوتسال دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: سطح داوری کشورمان بالا رفته است و مسئولان فیفا روی داوران ما نظر مثبتی دارند، که همه  نتیجه زحمات مسئولان فدارسیون است و من نیز بعنوان مسئول جدید داوران فوتسال با کمک همکارنم در دپارتمان برنامه مدونی برای ادامه پیشرفت داوران فوتسال تهیه کرده ایم.

مسئول جدید دپارتمان داوران فوتسال وفوتبال ساحلی درخصوص برنامه هایش گفت:اولویت اصلی من جوانگر ایی است داوری فوتسال نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

وی ادامه داد:اگرچه برای جوانگرایی نیاز به زمان چندساله داریم، تا داوران جوان با قضاوت در مسابقات تجربه لازم را کسب کنند.
منوچهری افزود:اولین برنامه ام برای جوانگرایی استفاده از داوران زیر 24 سال در مسابقات مجمتع فوتسال است و برای شناسایی استعداد های جوان سه ناظر داوری را برای زیر نظر گرفتن آنها بکار گرفته ام ودر حال اجرای این طرح هستم .

داور بین المللی سابق فوتسال درباره اعتراض داوران فوتسال به چیدمان ها در زمان مسئول قبلی اظهار کرد: نگاه ها باید رو به جلو باشد و زمان به عقب بر نمی گردد، وبرای من تهرانی یا شهرستانی بودن فرق ندارد و تنها عملکرد داوران در زمین مسابقه مهم است و این نوید را به همه داوران فوتسال وفوتبال ساحلی می دهم که تمام داوران را در تمام کشور زیر نظر خواهیم گرفت.

منوچهر نظری  در پایان گفت:از تمام تجربه بین المللی ام وبا کمک همکارانم در دپارتمان داوری برای پشتوانه سازی داوران فوتسال وفوتبال ساحلی استفاده خواهم کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار