مهرپیما: حواشی داوری فوتبال خسته ام کرده / از انتخاب نشدن بابک داوری شوکه شدم

دبیر پیشین دپارتمان داوری فوتبال کشورمان از مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری فعلی به دلیل برخی اقدامات انتقاد کرد.

بهرام مهرپیما در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد لیست جدید داوران بین المللی کشورمان که توسط دپارتمان داوری اعلام شده است گفت: هم اکنون عازم خارج از کشور هستم زیرا از برخی حرف و حدیث ها و حاشیه های داوری خسته شده ام. در لیست جدید فقط نام محمدرضا فغانی اضافه شده که امیدوارم وی بتواند مانند برادرش موفق شود.


وی افزود: به نظر می رسد امسال داوران مطرح و خوبی نداشته ایم که به لیست اضافه شوند.دوستان در کمیته داوران و دپارتمان داوری حتما براساس فاکتورهایی دست به انتخاب داوران بین المللی زده اند که اگر اینگونه نباشد در مسئولیت خود اهمال کرده اند و در آن صورت حق برخی داوران خوب کشور پایمال شده است.باید دید سیاست کمیته داوران چه بوده است که چنین افرادی را از تمام نقاط کشور گزینش کرده و در لیست الیت قرار داده است.


مهرپیما با اظهار تعجب از قرار نگرفتن نام بابک داوری(کمک داور کشورمان) در لیست بین المللی جدید اظهار کرد: از انتخاب نشدن بابک داوری واقعا متعجب و شوکه شدم،در مورد عدم انتخاب وی که یکی از بهترین کمک داورهای کشورمان بوده و هست باید از مسئولان دپارتمان و کمیته داوران سوال شود.احتمال می دهم چون داوری جوان است و سابقه قضاوت بین المللی نداشته او را از لیست حذف کرده باشند،با این حال باید ببینیم مسئولان درباره این مسئله چه پاسخی خواهند داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار