جایزه داوران برتر فوتبال؛سُس یا خودرو؟

شایعاتی پیرامون اهدا خودرو به داروان لیگ برتر وجود دارد و این در حالی است که 2 سال قبل به آنها سس، و سال قبل سکه دادند.

جایزه داوران برتر فوتبال؛سُس یا خودرو؟به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛با توجه هماهنگی های صورت گرفته قرار است دومین مراسم تجلیل داوران برتر فوتبال کشورمان با حمایت حامی  مالی کمیته داوران فوتبال روز 27 تیرماه جاری با حضور وزیر ورزش و مسئولان فدارسیون فوتبال برگزار شود.

 شیرازی عضو کمیته داوران فدارسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درخصوص برگزاری این مراسم گفت:مراسم تجلیل از داوران برتر کار قشنگی است و به نظر من باید این کار بطور منظم و هر ماه انجام شود و امسال نیز در روز 27 تیرماه از داوران برتر فوتبال کشور در فصل 94-95 تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد:مسئولان کمیته داوران باید در کنار محروم کردن داور بدلیل اشتباهات، تشویق هایی را نیز برای داوران در نظر بگیرند تا از این رو داورانی که عملکرد قابل قبولی دارند تشویق شوند و مورد توجه قرار گیرند .بدون شک زحمات داوران فوتبال نباید نادیده گرفته شود تا انگیزه آنها برای قضاوت در لیگ برتر بالا رود.

عضو کمیته داوران درباره  انتخاب داوران برتر هم اظهار کرد:کمیته داوران براساس آیتم های خاص در طول فصل داوران برتر فصل را انتخاب می کند.

وی افزود:نمرات ناظران، میزان همکاری با فدارسیون و استان مربوطه، رعایت رفتار های حرفه ای از جمله شاخص هایی کمیته داوران برای انتخاب یک داور برتر است.

ابوالحسن شیرازی درخصوص شایعه اهدا خودرو سواری به داوران برتر گفت:در یکی از بند های قرارداد حامی مالی کمیته داوران برگزاری مراسم تقدیر از داوران برتر ذکر شده است و اینکه گفته می شود قرار است به داوران لیگ برتری خودرو اهدا شود را اطلاعی ندارم.

شیرازی ادامه داد: ارزش میزان جایزه زیاد مهم نیست بلکه رعایت شان و جایگاه داوران از هر چیز دیگری با ارزش تر است و فدارسیون در حد توان خود به داوران جوایز خواهد داد و قطعا همانند گذشته بحث اهدا سس مایونز یا هر چیز دیگر وجود نخواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
با این داوری سسم ازتون زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سس ؛::سکه؛:::امسال هم به آنان سرکه بدهید تا که سه سین از هفت سینشان کامل گردد
آخرین اخبار