پیام تسلیت رئیس کمیته داوران به خانواده داور فوت شده گنبدی

زمان مراسم تجلیل از داوران مشخص شد

رئیس کمیته داوران گفت:مراسم تجلیل از داوران برتر 27 تیرماه برگزار می شود،اطلاعی از تست دادان داوران با زبان روزه ندارم.

زمان مراسم تجلیل از داوران مشخص شدفریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان تجلیل از داوران برتر فوتبال گفت:طبق هماهنگی ها دومین مراسم تجلیل از داوران برگزیده لیگ برتر،روز یکشنبه 27 تیر ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد:در این مراسم رئیس فدارسیون ، مسئولان فدارسیون ،داوری و شخصیت‌های لشکری و کشوری حضور خواهند داشت،از داوران برتر فصل گذشته فوتبال تجلیل خواهیم کرد و هدایای از سوی حامی مالی کمیته داوران به آنها داده خواهد شد.

اصفهانیان درباره مرگ داور استان گلستان در حین قضاوت هم اظهار کرد:بعنوان رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدارسیون فوتبال بعد از شنیدن خبر فوت محمد کوهانی ، پیگیر موضوع شدم ودلیل آنرا از رئیس هیت فوتبال استان جویا شدم.

وی در ادامه گفت:طی بررسی ها متوجه شدیم که این داور سابقه ناراحتی قلبی در گذشته نداشته و مسئولان برگزار کننده بازی تمام امکانات قانونی را پیش از شروع رعایت کرده بوند و آمبولانس به دستگاه شوک مجهز بوده و پزشکان بعد از حادثه همه تلاش خود را برای نجات داور انجام دادند،که نتیجه بخش نبوده و داور فوتسال گنبدی فوت می کند.

اصفهانیان همچنین گفت:بعنوان ریس کمیته داوران و عضوی از جامعه داوری به خانواده داغ دیده این داور و جامعه داوری تسلیت می گویم و امیدواریم که دیگر شاهد رخ دادن این قبل حوادث نباشیم.

رئیس کمیته داورران در خصوص راهکار فدارسیون برای جلوگیر از تکرار این حوادث هم خاطر نشان کرد:روال کار کمیته تا حالا بدین شکل بوده ،که داوران از شروع تست آمادگی جسمانی باید گواهی تایید سلامت خود را که از پزشک دریافت کرده اند را به مسئولان داوری تحویل می داده تا بتواند در تست شرکت کند و تا امروز داوران ما مشکلی نداشته اند.

وی ادامه داد :البته می خواهم طرحی را در هئیت رئیسه مطرح کنم،که در آن معاینات پزشکی داوران هم مانند بازیکنان قبل از شروع فصل بطور دقیق انجام بگیرد و داوران دارای پرونده پزشکی باشند.

رئیس کمیته داوران در پایان درباره لغو کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی و تست گرفتن از آنها با زبان روزه هم گفت:

بعنوان رئیس کمیته داوران ،اطلاعی از لغو کلاس توجیهی داوران ساحلی ندارم و تا امروز چنین چیزی در کمیته مطرح نشده است که درباره آن بخواهیم تصمیم گیری کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار