ا‌صفهانیان:

درخواست پاداش معادل طلا برای فغانی داریم

رئیس کمیته داوران فوتبال گفت: ما از مسئولان درخواست داریم که پاداش معادل مدال طلا برای فغانی و کمک‌هایش در نظر بگیرند.

درخواست پاداش معادل طلا برای فغانی داریمفریدون اصفها‌نیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: فغانی قضاوت خوبی در فینال المپیک ریو داشت. وی با تلاش زیاد توانست به عنوان داور فینال المپیک انتخاب شود و از اعتبار و ‌حیثیت داوری ایران دفاع کند.

وی در ادامه عنوان کرد: به هرحال به فغانی و کمک‌هایش دست مریزاد می‌گویم که بدون مشکلی توانستند فینال المپیک را سوت بزنند.

اصفها‌نیان تصریح کرد: به طور حتم قضاوت خوب فغانی در فینال فوتبال المپیک ریو برای انتخاب شدنش در جام جهانی 2018 روسیه تاثیر می‌گذارد.

رئیس کمیته داوران درباره قرارگرفتن سه داور ایرانی در فهرست جدید ‌الیت آسیا گفت: حسن اکر‌می،بیژن حیدری و پیام حیدری به همراه فغانی ، ترکی و بنیادی‌‌فر داوران ‌الیت کشورمان هستند. خوشبختانه جوانگرایی در داوری نتیجه داد و نفرات داوری کشورمان در آسیا دو برابر افزایش یافت.

وی درباره اظهارات برا‌نکو عاید کمیته داوران گفت: بر‌انکو مربی بزرگ و حرفه‌ای است بر این اساس از وی توقع می‌رود که قانون‌مدار باشد و از طریق باشگاه پیگیر مسائل داوری باشد.

اصفها‌نیان در ادامه عنوان کرد: همچنین ما شفاف‌سازی زا دوست داریم اما تیم‌ها باید اعتر‌اضشان را به صورت مکتوب و حضوری در اختیار کمیته داوران قرار دهند تا بررسی شود.

وی درباره انتخاب کامرانی‌فر به عنوان رئیس دپارتمان داوری بیان کرد: کامرانی‌فر را به دبیر کل فدراسیون فوتبال معرفی کردم و در نهایت وی به عنوان رئیس کمیته دپارتمان انتخاب شد.

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: کامرانی‌فر تجربیات زیادی در زمینه داوری دارد و به طور حتم می‌تواند در این کمیته موفق باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کمیته دپارتمان داوری با ریاست کامرانی‌فر بتواند در توسعه داوری قدم‌های مثبتی بردارد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اصفهانیان ، داوری ، فغانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار