زنجان؛

کتاب در سبد کالای خانوارها قرار گیرد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب در سبد کالای خانوارها قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمدی با بیان اینکه امسال نخستین باری است که این نمایشگاه در مصلی زنجان برگزار می شود، افزود: با توجه به برنامه ریزی های نمایشگاه کاسپین، امسال برگزاری نمایشگاه  در این مکان محقق نشد.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  با قدردانی از همه دستگاهای که در امر برپایی نمایشگاه دخیل بودند  گفت : فضای نمایشگاهی مصلی زنجان با کمک همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی آماده سازی شد تا نمایشگاه به صور ت مطلوب برگزار شود.
وی  استقبال از نمایشگاه کتاب را خوب عنوان کرد و از علاقمندان حوزه کتاب خواست بازدید را به روزهای آخر نسپارند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  خوشبختانه در این نمایشگاه ناشران ازهمه استانها کتابهای خود را عرضه کردند و کتابها متنوع هستند افزود : بازدید کنندگان با همه سلایق می توانند کتابهای خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.
محمدی با بیان اینکه اینکه در کشورهای پیشرفته رسانه های چاپی هنوز بیشترین تیراژرا دارند گفت: شبکه های مجازی و تلویزیون  نمی تواند جایگزین خوبی برای  کتاب باشند.
وی ادامه داد: برای ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوان لازم است کتاب به عنوان یک کالای مهم در سبد خرید و زندگی مردم جای گیرد.  
این مقام مسئول با بیان اینکه  خانواده ها باید در انتخاب و استفاده از رسانه ها وسواس نشان دهند اضافه کرد :کتاب خواندن باعث افزایش عقلانیت و قوه خرد می شود.
محمدی با اظهار رضایت از خدمات الکنرونیکی ارایه شده در این دوره از نمایشگاه افزود:بانک شهر با تجربه ای که در نمایشگاه تهران داشت در نمایشگاه کتاب زنجان نیز خدمات مطلوبی را ارایه کرده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.