زنجان؛

پیش بینی افزایش تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب مناسب است گفت :پیش‌بینی می شود روزهای آخر تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ناصر مقدم  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به روند استقبال از نمایشگاه گفت: معمولا در همه نمایشگا هها چند روز نخست استقبال نسبت به روزهای آخر کمتر می باشد .
وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور نخستین نمایشگاه پس از نمایشگاه ناشران کتاب است، گفت: تقارن برگزاری نمایشگاه با هفته دولت وبرپایی آن در محل مصلی زنجان از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه است.
مقدم با اشاره به اینکه  برگزاری نمایشگاه یک فرصت برای علاقمندان به حوزه کتاب است گفت: ناشران خوبی از سراسر کشور در زنجان حضور دارند.
وی با بیان اینکه  در حدود 70 میلیون تومان بن در این نمایشگاه اهدا می‌شود که در صورت استقبال مردم تا 80 میلیون تومان نیز قابل افزایش است افزود: همه خریداران می‌توانند بن کتاب را از بانک شهر تهیه کنند.  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مشکلات اقتصادی  و عدم فرهنگسازی را یکی از دلایل عدم خرید کتاب عنوان کرد و گفت: همین امر موجب شده خرید کتاب در سبد خانوارها حذف شود.
مقدم با تاکید بر ورود بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در حوزه نشر و فرهنگی افزود: این امرمی تواند خیلی از مشکلات این حوزه را کاهش دهد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.